Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kako se starši otrok s posebmini potrebami odzivajo na šolanje svojih otrok v redni osnovni šoli?
Nina Rustja, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, inkluzivna šola, usmerjanje, družina, starši, sodelovanje, ...
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, inkluzivna šola, usmerjanje, družina, starši, sodelovanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1208; Prenosov: 80
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
Iva Škoda, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...komunikacijski razvoj, primanjkljaji na področju socialne interakcije, inkluzivna šola, ...
Ključne besede: glasbena terapija, motnje avtističnega spektra (MAS), glasbena improvizacija, komunikacijski razvoj, primanjkljaji na področju socialne interakcije, inkluzivna šola
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1609; Prenosov: 145
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V pričujočem prispevku je izpostavljen pomen pouka, ki aktivno vključuje učenca v vseh etapah učnega procesa in vseh fazah učenja. Tako naravnan pouk ranljivim skupinam učencev zagotavlja varovalno oporo, ki se ne kaže zgolj v povečevanju možnosti za njihovo večjo učno uspešnost, temveč tudi pri razvoju njihove osebne odpornosti in prožnosti, ki jim ju lahko z izkušnjami, pridobljenimi v procesu aktivnega učenja v šoli, uspe prenesti tudi v vsakdanje življenje - v doživljanje samega sebe in v bolj zdravo, uspešno in učinkovito odzivanje v težkih ali tveganih življenjskih situacijah. V prispevku so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila usmerjena v subjektivne ocene učiteljev o pogostosti nekaterih razvojnih ali družinskih posebnosti otrok in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak dan poslabšujejo razmere pri vključevanju v šolski prostor, ugotavljajo tudi nekatere domače raziskave (Magajna 2006; Grebenc 2010). Na podlagi samoocen učiteljev smo ugotavljali tudi prepričanja o njihovi profesionalni vlogi pri pomoči in podpori tem učencem. Analizirali smo tudi subjektivna prepričanja učiteljev o vplivu navedenih posebnosti na učno in socialno funkcioniranje otrok in mladostnikov v šoli. Glede na dobljene rezultate v prispevku posebej omenjamo skupine učencev, ki izhajajo iz specifičnega družinskega okolja (bodisi da so v tem okolju deležni manj vzgojnih in učnih vzpodbud, so prikrajšani zaradi revščine bodisi da se njihovo družinsko okolje razlikuje po jeziku ali kulturnih običajih), ter skupine učencev, ki imajo težave na področju uravnavanja čustvovanja in vedenja ter v socialnih interakcijah. Rezultate raziskave povezujemo z ugotovitvami raziskav s področja rezilientnosti, ki šolskemu mikrosistemu dajejo velik pomen v procesu spodbujanja razvoja življenjske odpornosti in prožnosti ranljivih skupin otrok in mladostnikov pri premagovanju težav.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola, ...
Ključne besede: ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1861; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Učenec s čustveno vedenjsko motnjo v inkluzivni šoli
Urška Božič, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...čustveno vedenjske motnje, inkluzivna šola, timsko sodelovanje, inkluzivni pedagog, ...
Ključne besede: čustveno vedenjske motnje, inkluzivna šola, timsko sodelovanje, inkluzivni pedagog
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1288; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Pomen pomoči mobilnega tiflopedagoga za slepe in slabovidne učence v inkluzivni osnovni šoli
Alja Oprešnik Prodanović, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...slabovidnih otrok, slepi in slabovidni učenci, inkluzija, inkluzivna osnovna šola, ...
Ključne besede: mobilni tiflodepagogi, vzgoja in izobraževanje slepih in slabovidnih otrok, slepi in slabovidni učenci, inkluzija, inkluzivna osnovna šola
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1941; Prenosov: 13
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici