Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba izobraževalne in informacijsko-komunikacijske tehnologije pri vzgojno-izobraževalnem delu in profesionalnem razvoju vzgojitelja
Natalija Lučič, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...IKT, izobraževalna tehnologija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok, vseživljenjsko učenje, profesionalni razvoj...
Ključne besede: IKT, izobraževalna tehnologija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok, vseživljenjsko učenje, profesionalni razvoj vzgojiteljev predšolskih otrok
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1518; Prenosov: 67
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Igra gluhih in naglušnih predšolskih otrok
Anja Valenčić, 2014, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vrste igre, motnje sluha, način komunikacije, govorna kompetentnost, ...
Ključne besede: gluhi otroci, naglušni otroci, socialne vrste igre, spoznavne vrste igre, motnje sluha, način komunikacije, govorna kompetentnost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2202; Prenosov: 181
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vloga družinskega okolja pri govornem razvoju predšolskega otroka
Tjaša Stopar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...otroci, razvoj govora, ocenjevanje otrokovega govora, govorna kompetentnost, govorne interakcije med starši in otrokom, literarne...
Ključne besede: predšolski otroci, razvoj govora, ocenjevanje otrokovega govora, govorna kompetentnost, govorne interakcije med starši in otrokom, literarne dejavnosti, izobrazba mater
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1474; Prenosov: 97
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Izhajajoč iz spoznanj Korthagna (2004), da za uspešno poklicno delovanje niso dovolj izključno pridobljene kompetence, pač pa tudi reflektiranje svojega poklicnega poslanstva in identitete, samoizpraševanje o lastnem doživljanju poklica, prepričanjih in vrednotah ter razlogih za opravljanje poklica, nas je zanimal vsebinski vidik vodene refleksije kot aktivne konstrukcije in rekonstrukcije poklicne identitete pri študentih predšolske vzgoje in njihovih mentorjih % vzgojiteljicah v vrtcih. V skladu z realističnim pristopom (Korthagen 2001) smo na podlagi kvalitativne študije ugotavljali razlike med zaznavami mentorjev in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja. V raziskavi je sodelovalo 50 študentov prvega letnika programa predšolska vzgoja Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete in 50 mentorjev študentom na praksi v javnih vrtcih po Sloveniji. Ugotavljamo, da študentje v primerjavi z mentorji pogosteje izražajo potrebe, ki so v povezavi s konkretnimi procesnimi znanji. Odgovori mentorjev so po drugi strani bolj splošni, vsebinsko manj opredeljeni, poklicna kompetentnost pa je pogosto utemeljena z dosedanjimi delovnimi izkušnjami. Študija pomembno prepoznava tudi potrebe po znanju s posameznih vsebinskih področij in posledično ponuja možnost za revidiranje dodiplomskih študijskih programov in pripravo programov dodatnega strokovnega usposabljanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja....
Ključne besede: vzgojiteljeva poklicna identiteta, poklicna kompetentnost, refleksija, predšolska vzgoja, študenti, mentorji
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1848; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Participacija otrok pri organizaciji prostora in izbiri glasbe za poslušanje
Bogdana Borota, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Poslušanje glasbe je ustvarjalen proces ponovnega vživljanja vanjo. Na čustvene in miselne procese poslušanja glasbe vplivajo okolje, glasba, posrednik in poslušalec sam. Za učitelja je izziv, kako načrtovati in izvajati dejavnost poslušanja glasbe z upoštevanjem dejavnikov vplivanja. Rešitev se kaže v participaciji otrok in modelu procesno- razvojnega načrtovanja. V prispevku je obravnavano poslušanje glasbe v vrtcu s soudeležbo otrok pri organizaciji prostora in izbiri glasbe za poslušanje. Raziskava, v kateri je v povprečju sodelovalo 22 otrok, je bila zasnovana kot študija primera v oddelku otrok drugega starostnega obdobja. Na podlagi opazovanja in beleženja ter analize dokumentacijskega gradiva je ugotovljeno, da otroci ozaveščajo pomen prostora pri poslušanju glasbe in kažejo željo po spreminjanju tega v povezavi z izražanjem doživetij ob/po poslušanju glasbe. Iz njihovih načrtov prostora se razbere zmožnost za selekcijo informacij o dejavnikih vplivanja. Narisani so tisti elementi, ki so za otroka pomembni za uspešno poslušanje glasbe. Ugotovljeno je tudi, da imajo otroci strategijo za izbiranje glasbe s seznama za poslušanje. Pri tem kažejo odprtost do različne glasbe. Najbolj pa jim je všeč glasba, ki jih preseneti. Zanimivi se jim zdijo različni zvočni učinki ter hitri dinamični in barvni kontrasti, ki jim vzbujajo različna razpoloženja. Ugotovljene možnosti za participacijo otrok in njihova prepoznana kompetentnost narekujejo potrebo po nadaljnjem razvijanju in raziskovanju didaktičnih pristopov k poslušanju glasbe.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...možnosti za participacijo otrok in njihova prepoznana kompetentnost narekujejo potrebo po nadaljnjem razvijanju in raziskovanju...
Ključne besede: poslušanje glasbe, dejavniki poslušanja glasbe, participacija otrok, glasbena kompetentnost
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1642; Prenosov: 84
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
Tina Bradač, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: čustva, čustvena kompetentnost, čustvena izraznost, starši, predšolski otroci
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1223; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Glasbene dejavnosti v Vrtcu Antona Medveda Kamnik
Ines Kern, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...dejavnosti, področje umetnosti v Kurikulumu za vrtce, kompetentnost vzgojitelja za izvajanje glasbenih dejavnosti, ...
Ključne besede: glasbene dejavnosti v vrtcu, načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcu, izvajanje glasbenih dejavnosti, področje umetnosti v Kurikulumu za vrtce, kompetentnost vzgojitelja za izvajanje glasbenih dejavnosti
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2416; Prenosov: 171
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
Mateja Podgoršek, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...participacija, kakovostna predšolska vzgoja, kompetentnost, poslušanje, prvo starostno obdobje, ...
Ključne besede: participacija, kakovostna predšolska vzgoja, kompetentnost, poslušanje, prvo starostno obdobje
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1415; Prenosov: 126
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Spodbujevalci in zaviralci inovativnega gibalnega poučevanja v zgodnjem otroštvu
Neža Andlovic, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...inovativno gibalno poučevanje, kompetentnost vzgojitelja, gibalni razvoj otroka, spodbujevalci, zaviralci, ...
Ključne besede: inovativno gibalno poučevanje, kompetentnost vzgojitelja, gibalni razvoj otroka, spodbujevalci, zaviralci
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 323; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici