1. RTV Slovenija kot ideološki aparat državeSamo Turk, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...mediji, medijska koncentracija, javni mediji, RTV Slovenija, novi zakon o RTV, diplomska dela, ... Ključne besede: ideologija, ideološki aparati države, mediji, medijska koncentracija, javni mediji, RTV Slovenija, novi zakon o RTV, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2077; Prenosov: 81
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Umetniški plakat kot izrazno sredstvo in estetizacija posredovanja vsebineTanja Mikulič, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...umetniška grafika, litografija, umetniški plakat, likovne prvine, novi mediji, ... Ključne besede: umetniška grafika, litografija, umetniški plakat, likovne prvine, novi mediji Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 833; Prenosov: 86
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Spletni mediji in novo bralno občinstvoJana Belcijan, 2014, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...bralne navade, kognitivni proces, splet, novi mediji, občinstvo, fragmentacija, časopisi, magistrske naloge, ... Ključne besede: bralne navade, kognitivni proces, splet, novi mediji, občinstvo, fragmentacija, časopisi, magistrske naloge Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1350; Prenosov: 46
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Učenčeva aktivnost ob uporabi računalniškega vmesnika pri učnem procesuTilen Žbona, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Ob uporabi novih tehnologij v učnem procesu smo udeleženi v uporabo računalniško digitalno generiranih podob. Ob tem pa nam vizualizacija različnih vsebin predstavlja vmesnik interakcije učitelj - učenec. Tako nam slika, ki predstavlja digitalno generiran vzorec preko binarnokodnega računalniškega zapisa predstavlja vmesnik, ki se odziva na učenčevo spremljanje in dojemanje učnega procesa. Interakcija, ki jo sklene vmesnik kot transfer med učiteljem in učencem se odzove v kontekstu interakcije na nivoju kognitivnih in psihofizičnih sposobnosti. Ekran kot tehnološki vmesnik na ravni prikazovanja podob predstavlja bistveno vlogo v učnem procesu pri katerem lahko učenec odigra bodisi pasivno ali aktivno vlogo. Ugotavljamo kako in na kakšen način vpliva ekran oziroma digitalno generirana podoba na potek učnega procesa, kako so podane vsebine in v kakšnem odnosu so učitelj - učenec ob uporabi novih tehnologij. Opredeljujemo računalniška orodja in obravnavamo vlogo računalniškega ekrana in interaktivnih novomedijskih sistemov. Podamo smernice za vprašanja kakšna je vloga učenca in kje se odziva vloga učitelja ob uporabi računalniškega ekrana in novih tehnologij. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...kurikul, računalniški ekran, digitalna podoba, novi mediji, navidezna resničnost, ... Ključne besede: kurikul, računalniški ekran, digitalna podoba, novi mediji, navidezna resničnost Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1575; Prenosov: 21
Polno besedilo (0,00 KB) |