Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
Matej Trošt, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje...
Ključne besede: blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1302; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Oblikovanje blagovne znamke in širitev ponudbe
Tjaša Oblak Božnar, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...prepoznavnost, konkurenčnost, ponudba, investicije, učinki, blagovne znamke, razvoj podjetij, ...
Ključne besede: podjetja, prepoznavnost, konkurenčnost, ponudba, investicije, učinki, blagovne znamke, razvoj podjetij
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1699; Prenosov: 73
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Razvoj in uvajanje novega izdelka na trg
Vanja Močnik, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podjetja, management, izdelki, procesi, razvoj, blagovne znamke, trg, analiza, ...
Ključne besede: podjetja, management, izdelki, procesi, razvoj, blagovne znamke, trg, analiza
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3528; Prenosov: 311
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici