Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The service university
Arild Tjeldvoll, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...service university, quality, information technology, academic freedom, management, ...
Ključne besede: service university, quality, information technology, academic freedom, management
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1348; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
A successful CRM implementation project in a service company
Franka Piskar, Armand Faganel, 2009, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...relationship management, implementation, customer focus, process approach, quality, customer information, marketing, service company, Slovenia, ...
Ključne besede: customer relationship management, implementation, customer focus, process approach, quality, customer information, marketing, service company, Slovenia
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1681; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Restaurant quality, a cross-national comparison between two neighbouring North Mediterranean domestic customers´ perspective
Marko Kukanja, Tanja Planinc, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...domestic customers, restaurant industry, service quality, DINESERV, Opatija, Portorož, ...
Ključne besede: domestic customers, restaurant industry, service quality, DINESERV, Opatija, Portorož
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1193; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Restaurant quality measurement based on marketing factors, the managers´ perspective
Marko Kukanja, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...restaurant quality, service quality management, F&B management, marketing mix, Slovenia,...
Ključne besede: restaurant quality, service quality management, F&B management, marketing mix, Slovenia
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1258; Prenosov: 21
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici