Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Competitiveness of Slovenia as a tourist destination
Doris Gomezelj Omerzel, 2006, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tourist destination, competitiveness, competitiveness indicators, tourism stakeholders, added value
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1710; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
The case of a new mass sport event for the promotion of tourist destinations
Saša Pišot, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...subculture, runners profile, mass sports events, tourist destination promotion, ...
Ključne besede: tekaška subkultura, profil tekača, masovni športni dogodki, promocija turističnih destinacij, running subculture, runners profile, mass sports events, tourist destination promotion
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1164; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici