1. |
2. |
3. Pospeševanje prodaje blagovne znamke čokoladnih tablicMatjaž Vodopivec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, oglaševanje, marketing, izdelki, potrošniki, konkurenca, blagovne znamke, trg, tržni delež, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3646; Prenosov: 147 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
4. |
5. |
6. |
7. Trženje blagovne znamke PVC stavbnega pohištvaDanijela Blagojevič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: tržno komuniciranje, blagovna znamka, prodaja, pospeševanje prodaje, oglaševanje, potrošniki, konurenca, izdelki, tržni delež Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5211; Prenosov: 127 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Pomen blagovne znamke pri uvajanju novega izdelka na trgAleksandra Majerič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, izdelki, pozicioniranje, raziskava trga, tržni delež, konkurenca, cene, odjemallci, trženjski splet, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4933; Prenosov: 172 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. Trženje cvičkaAleksandra Krainer, 2005, diplomsko delo Ključne besede: vino, cviček, trženje, vinski trg, raziskava trga, tržni delež, strategija trženja, zaščitna znamka, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3591; Prenosov: 169 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |