1. |
2. |
3. Analiza odziva na oglaševalsko akcijo v morskem parku Laguna Bernardin : diplomska nalogaTamara Šimec Belina, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, destinacije, marketing, trženje, oglaševanje, turisti, odzivi, motivacija, motivi, Hoteli Bernardin, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 23.06.2022; Ogledov: 775; Prenosov: 15 Celotno besedilo (496,00 KB) |
4. Psihološki vplivi krize na obnašanje in nakupne odločitve turistov : diplomska nalogaAna Banić, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, krize, tveganja, turisti, vedenje, psihološki vplivi, raziskave, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.06.2022; Ogledov: 764; Prenosov: 16 Celotno besedilo (1020,17 KB) |
5. |
6. Najpogostejše napake v komunikaciji med turističnimi delavci in turisti : diplomska nalogaSimona Oprčkal, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistični delavci, turisti, medsebojni odnosi, socialna interakcija, komunikacija, napake, ovire, konflikti, osebnost, altruizem, egoizem, interesi, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1459; Prenosov: 29 Celotno besedilo (1,08 MB) |
7. Vpliv ponudbe komplementarnega zdravljenja na turistično destinacijo : primer Stephen Turoff na BleduKlavdija Sedeljšak, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistične destinacije, zdravljenje, komplementarno zdravljenje, ponudba, zdravilstvo, turisti, nakupno vedenje, motivi, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1242; Prenosov: 34 Celotno besedilo (1,25 MB) |
8. Promocija destinacije s pomočjo filma kot komunikacijskega orodja : diplomska nalogaSimon Kovačič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: tržno komuniciranje, turistične destinacije, doživljajski turizem, turisti, kulturni turizem, filmi, filmski turizem, nišni turizem, trženje, marketing, promocija, imidž, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.05.2021; Ogledov: 1332; Prenosov: 126 Celotno besedilo (1,16 MB) |
9. Motivacija in pričakovanja italijanskih turistov v Sloveniji : diplomska nalogaAlice Lušina, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistična ponudba, italijanski turisti, pričakovanja, gostinske storitve, kakovost, storitve, motivacija, osebnostna struktura, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 897; Prenosov: 28 Celotno besedilo (878,13 KB) |
10. |