Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
Tadeja Andrejašič, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...težave, diskalkulija, matematika, specifične aritmetične učne težave, strategije dobre prakse, odziv na obravnavo, strategije prilagajanja,...
Ključne besede: učne težave, vzroki za učne težave, diskalkulija, matematika, specifične aritmetične učne težave, strategije dobre prakse, odziv na obravnavo, strategije prilagajanja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1294; Prenosov: 96
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
Petra Verbič, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... učne oblike, učne metode, učne strategije, e-gradiva, matematika,...
Ključne besede: učne oblike, učne metode, učne strategije, e-gradiva, matematika, eksperimentalna raziskava, preizkus znanja iz kombinatorike, 4. razred
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1228; Prenosov: 79
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Uporaba učnih strategij in značilnosti učne motivacije pri učencih s posebnimi potrebami v tretji triadi osnovne šole
Anja Andrejašič, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...posebnimi potrebami, učna motivacija, ciljne usmerjenosti, učne strategije, ...
Ključne besede: osnovna šola, učenci s posebnimi potrebami, učna motivacija, ciljne usmerjenosti, učne strategije
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1566; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
"How and why should I study?": metacognitive learning strategies and motivational beliefs as important predictors of academic performance of student teachers
Sonja Čotar Konrad, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: The study examined the relationship between metacognitive learning strategies and motivational beliefs, predicting academic performance of student teachers. The main aim of the study was to examine the predictive value of motivational beliefs and metacognitive learning strategies for students' academic performance. In the study 307 student teachers of the Faculty of Education completed the revised version of Motivated Strategies for Learning Questionnaire (Pintrich & de Groot, 1990). Regression analyses revealed that a higher sense of self-efficacy predicted better academic performance and a higher test anxiety predicted poorer academic performance. The implications of motivational orientation for cognitive engagement and self-regulation at the faculty are discussed.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...psihologija, učne strategije, študenti, motivacija, motivational beliefs self-regulated learning,...
Ključne besede: psihologija, učne strategije, študenti, motivacija, motivational beliefs self-regulated learning, metacognition, students
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1262; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Razvijanje bralne pismenosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju z uporabo bralnih učnih strategij
Polona Setnikar, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...bralni pouk, bralna pismenost, bralno razumevanje, bralne učne strategije, učitelji razrednega pouka, ...
Ključne besede: branje, bralni pouk, bralna pismenost, bralno razumevanje, bralne učne strategije, učitelji razrednega pouka
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 639; Prenosov: 65
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
Maša Leban, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učenje, učne strategije, dečki, deklice, 4. razred, osnovna šola
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 711; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Neja Ivetič, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...angleščina, tuji jeziki, učne težave, strategije poučevanja, specifične učne težave, osnovnošolski...
Ključne besede: angleščina, tuji jeziki, učne težave, strategije poučevanja, specifične učne težave, osnovnošolski učenci
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 196; Prenosov: 19
.pdf Polno besedilo (228,61 KB)

8.
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Petra Rančov, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izvršilne funkcije, specifične učne težave, formativno spremljanje, strategije, povratne informacije, učenje...
Ključne besede: izvršilne funkcije, specifične učne težave, formativno spremljanje, strategije, povratne informacije, učenje
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 81; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (761,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici