Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poročilo o izvedbi pedagoške prakse na oddelku za razredni pouk v študijskem letu 2001/02
Igor Saksida, Joca Zurc, 2002, končno poročilo o rezultatih raziskav

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...univerze, Slovenija, poročila, razredni pouk, ...
Ključne besede: univerze, Slovenija, poročila, razredni pouk
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2109; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Beyond 2010
2008

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...proces, spremembe, izzivi, javno izobraževanje, zasebno izobraževanje, univerze, akademski študij, financiranje, ...
Ključne besede: izobraževanje, visokošolsko izobraževanje, Evropa, Bolonjski proces, spremembe, izzivi, javno izobraževanje, zasebno izobraževanje, univerze, akademski študij, financiranje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 906; Prenosov: 6
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Vprašanje razvojnega modela univerze na Primorskem
Boštjan Bugarič, 2009, izvirni znanstveni članek

Opis: Placing university contents into urban areas improves the quality of living and contributes to the offer of urban contents. Along with changes in city regulation and the regulation of urban development, university contents are a key factor determining the social development of a city. The development of the university inside a city can be divided into two concepts - the first has its roots in Europe and the second in America. The distinctive difference between the two concepts is spatial planningČ the European one advocates university development in close connection with the city, whereas the American one supports a system of autonomous development that is physically separated from the city. The characteristic trend of moving commercial activities from central areas to shopping centres in the suburbs additionally contributes to the reduction of activities in city centres. With an increased number of users living in the centre, the offer as well as the use of the contents in the historic centre would likely be increased. The student population brings a certain financial input and a long-term contribution to generating various events. Remoteness from the place of residence greatly influences the development and use of social contents in the city centre of Koper. Residents not living in the city centre tend to use its contents to a lesser degree. Placing the campus into the suburbs would, due to increased remoteness, negatively affect the implementation of events and lead to a reduction in the number of visitors to the city centre. In such a development scenario, the buildings in the historic centre are likely to remain unused. The remoteness of the campus from the city centre weakens their shared topical connections.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: univerze, kampusi, mestna središča, Koper, prostorski razvoj, Slovenija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1143; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
Majda Cencič, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Aktivno učenje, povezano z izkušnjami učencev, poteka v konkretnih življenjskih okoliščinah, učenci pa z lastno aktivnostjo pridobijo novo znanje. Učno okolje mora pri tem čim bolj spodbujati učenje. Interaktivno učno okolje pa ni le spodbujevalnik učenja, ampak je tudi dejavnik učenja, saj prinaša številna sporočila, npr. kakšen odnos imamo do ekologije in trajnostnega razvoja, kako razumemo socialno kohezivnost v smislu sodelovanja s krajani, starejšimi, invalidi ipd. Šolski prostor deluje kot prikriti kurikulum, tridimenzionalni učbenik, tretji učitelj, tihi pouk ipd. Glede na drugačne poglede na šolski prostor nas je zanimalo, kakšna stališča imajo dodiplomski študenti Pedagoške fakultete v Kopru o šolskem prostoru kot dejavniku učenja in ali se stališča študentov razlikujejo glede na smer in letnik študija. V ta namen je 299 študentov vseh smeri študija v juniju 2012 izpolnjevalo vprašalnik. Iz vprašalnika, pretežno zaprtega tipa v obliki številčne ocenjevalne lestvice in lestvice stališč Likertovega tipa, smo za namen prispevka posebej analizirali tri stališča, ki se nanašajo na šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja. Združili smo jih v novo spremenljivko in jo za namen nadaljnje obdelave standardizirali. Podatki, obdelani na ravni opisne (srednje vrednosti, razpršenost) in inferenčne (Spearmanov korelacijski koeficient, Kolmogorov-Smirnov preizkus, regresijska analiza) statistike, kažejo, da se študenti strinjajo, da je šolski prostor dejavnik učenja, da pa na stališče o šolskem prostoru kot dejavniku aktivnega učenja bolj vpliva letnik kot smer študija.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje, šolski prostor, stališča, študenti, pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ...
Ključne besede: aktivno učenje, šolski prostor, stališča, študenti, pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1429; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Psi lajajo, karavana gre dalje
Roberto Biloslavo, 2015, poljudni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...javne finance, transparentnost, javni sektor, univerze, upravljanje univerz, ...
Ključne besede: javne finance, transparentnost, javni sektor, univerze, upravljanje univerz
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1366; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Upravljanje javnih univerz z vidika računskega sodišča Republike Slovenije
Mitja Sevšek, 2016, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...univerze, Računsko sodišče, revizije, proračunska sredstva, upravljanje visokošolskih...
Ključne besede: univerze, Računsko sodišče, revizije, proračunska sredstva, upravljanje visokošolskih zavodov
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 542; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici