1. |
2. |
3. |
4. Medijske etnografije : k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranjaVlado Kotnik, 2018, znanstvena monografija Opis: Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi. Ključne besede: množično komuniciranje, etnografija, množični mediji, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1319; Prenosov: 9 Celotno besedilo (77,06 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. Normalizacija spolne usmerjenosti v filmih režiserja Xavierja Dolana : magistrsko deloTjaša Globočnik, 2020, magistrsko delo Ključne besede: film, LGBTQI+, queer, Dolan, Xavier, spolna usmerjenost, homoseksualnost, magistrske naloge Objavljeno v RUP: 23.12.2020; Ogledov: 1697; Prenosov: 74 Celotno besedilo (1,34 MB) |
9. MTV in občinstvo v postmtvjevski dobi : kratka lokalna etnografija mediatiziranih glasbenih itinerarijevNatalie Rupnik, 2020, diplomsko delo Ključne besede: MTV, okus, občinstvo, glasba, televizija, internet, YouTube, zaključna dela Objavljeno v RUP: 12.10.2020; Ogledov: 1670; Prenosov: 44 Celotno besedilo (756,30 KB) |
10. |