Ključne besede: branje, osnovna šola, bralna motivacija, umetnostno besedilo, bralna značka, izvajanje dejavnosti bralne značke v slovenskih osnovnih šolah na TržaškemObjavljeno v RUP: 11.11.2021; Ogledov: 1028; Prenosov: 53 Celotno besedilo (1,48 MB)
Ključne besede: predšolska bralna značka, vloga staršev, vloga vzgojiteljev, bralni kotiček, predstavitev knjigObjavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1009; Prenosov: 37 Celotno besedilo (729,86 KB)
Ključne besede: predšolska bralna značka, družinska pismenost, bralna značka na dvojezičnem območju, predšolska bralna značka doma in v vrtcu, branje, bralna pismenostObjavljeno v RUP: 24.07.2020; Ogledov: 1307; Prenosov: 53 Celotno besedilo (913,81 KB)
Ključne besede: bralna značka, bralni razvoj, bralne sposobnosti, bralni interes, bralna motivacija, stališča učencev do branja, stališča učencev do bralne značkeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1271; Prenosov: 59 Celotno besedilo (603,00 KB)
Ključne besede: branje, bralni razvoj, motivacija, književni interesi otrok, mladinska književnost, bralna značka, medkulturna kompetencaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1371; Prenosov: 44 Celotno besedilo (1,55 MB)
Ključne besede: branje, spodbujanje branja, družinsko branje, predšolska bralna značkaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1525; Prenosov: 64 Celotno besedilo (342,74 KB)
Ključne besede: predšolski otroci, razvoj govora, zgodnja pismenost, programi za spodbujanje branja, predšolska bralna značkaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1318; Prenosov: 79 Celotno besedilo (1,53 MB)
Ključne besede: bralna značka, branje, bralni interes, motivacija, bralni odziviObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 950; Prenosov: 47 Celotno besedilo (356,63 KB)
Ključne besede: bralna značka, branje, učenci 4. in 5. razreda, preverjanje razumevanja prebranega gradiva, bralni odzivi, bralno okoljeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1163; Prenosov: 36 Celotno besedilo (1,27 MB)
Ključne besede: bralna značka, motivacija, priporočilni seznam, starši, pismenostObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 1779; Prenosov: 47 Celotno besedilo (621,73 KB)