Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
Tadej Vidmar, 2013, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje, reformacija, antika, srednji vek, poklicni razvoj, osebnostni razvoj, antični Rim, antična Grčija, ...
Ključne besede: pedagogika, vzgoja in izobraževanje, zgodovina pedagogike, andragogika, zgodovina andragogike, neformalno izobraževanje, neformalno učenje, priložnostjo učenje, vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, reformacija, antika, srednji vek, poklicni razvoj, osebnostni razvoj, antični Rim, antična Grčija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1725; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Kariera - osebnostni razvoj posameznika in podjetja
Vesna Petrovčič, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osebnostni razvoj, kadri, razvoj kadrovskih virov, razvoj kariere, načrtovanje kariere, delovna klima, organizacijska kultura, medsebojni odnosi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1952; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev
Majda Cencič, 2007, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pedagoški delavci, vseživljenjsko učenje, profesionalno učenje, osebnostni razvoj, model vseživljenjskega učenja, ...
Ključne besede: pedagoški delavci, vseživljenjsko učenje, profesionalno učenje, osebnostni razvoj, model vseživljenjskega učenja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1342; Prenosov: 17
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Študij je vedno odvisen od časa in prostora, v katerem poteka, ter tega, kako profesorji organizirajo delo. Postmoderna družba je družba nenehnih sprememb (kulturnih, političnih, družbenih), ki zahtevajo prilagajanje tako od posameznikov kot tudi organizacij. In zato je tudi študij, še posebno kakovost njegove izvedbe, močno odvisen od širših družbenih dogajanj in (ali pa še posebno) osebe (profesorja), ki je neposredno odgovorna za njegovo izvedbo. Kot protiutež profesorju je študent, torej oseba, željan novega znanja in dokazovanja svojih dosedanjih sposobnosti, spretnosti, znanja. Njune poti se srečujejo, da pa bi tudi sodelovala, si je treba prizadevati za aktivno udeležbo obeh. Avtorici v članku tako preučujeta problem kakovostnega študija z vidika aktivnosti študentov, predvsem se osredotočata na dejavnike in osebe, ki k temu pripomorejo, pa tudi načine za njegovo uresničitev. V prvem delu predstavljata teoretična izhodišča, pri čemer sta soočili razmišljanja različnih avtorjev (Apple 1992; Biutink 2009; Lepičnik Vodopivec 2002; Saracho in Spodek 2007 in drugi) ter podali odgovore na vprašanja o kakovostnem študiju preko aktivnosti samih študentov. Ob tem sta posegli tako na področje strokovnega izobraževanja in učenja kot tudi osebnostnega razvoja oseb, ki v procesu aktivnega študija sodelujejo (študentje in profesorji). V drugem delu predstavljata in utemeljujeta možnosti, načine in naloge za spodbujanje aktivnosti študentov. Osredotočili sta se na študij predšolske vzgoje in študente, ki se pripravljajo za poklic vzgojitelja predšolskih otrok. Konkretno sta prikazali primer naloge (priprava in izdelava ter predstavitev priročnika preko delnih nalog in zadolžitev) za spodbujanje aktivnosti študentov in hkrati utemeljili dosežke tako na strokovnem kot tudi osebnostnem področju študenta. Ob tem sta pojasnili, kakšen vpliv ima aktivna soudeležba med drugim na strokovni in osebnostni razvoj profesorja. V zaključku poudarjata pomembnost medsebojnega sodelovanja in nujnost samoaktivnosti študenta za kakovosten študij kot celoto in predvsem za kakovosten strokovni in osebnostni razvoj vseh udeleženih (študentov in profesorjev).
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...aktivna soudeležba med drugim na strokovni in osebnostni razvoj profesorja. V zaključku poudarjata pomembnost medsebojnega... ...strokovnega izobraževanja in učenja kot tudi osebnostnega razvoja oseb, ki v procesu aktivnega študija sodelujejo...
Ključne besede: aktivnost, študentje, študij, kakovost, učenje, predšolska vzgoja, strokovno izobraževanje, osebnostni razvoj
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1180; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici