1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Medijska kampanja Veterinarske ambulante Pristov : bojim se pokanja petardUrška Krek, 2019, diplomsko delo Ključne besede: komunikacijske kampanje, Veterinarska ambulanta Pristov, pirotehnika, petarde, ozaveščanje, plakati, mediji, zaključna dela Objavljeno v RUP: 08.11.2019; Ogledov: 1966; Prenosov: 75 Celotno besedilo (423,21 KB) |
8. |
9. |
10. Ozaveščanje in promocija trajnostnega razvoja energetike in uporabe obnovljivih virov energijeDrago Papler, Štefan Bojnec, 2010, izvirni znanstveni članek Opis: Proučujemo, koliko ozaveščenje, promocija in izobraevanje prispevajo k poznavanju trajnostnega razvoja energetike in uporabi obnovljivih virov energije ter podnebno-energetskega paketa Evropske unije. V anketno raziskavo so bile vključene ciljne skupine s področja druboslovja, naravoslovja, elektroenergetike in energetskega menedmenta, zlasti pa nas zanima mnenje študentov druboslovja. Anketni podatki so bili analizirani z opisnimi statistikami z izračunom srednjih vrednosti, korelacijsko analizo in multivariatno faktorsko analizo. Med viri energije v trajnostnem razvoju energetike in uporabi obnovljivih virov energije s politikami podpor so bili ugotovljeni trije skupni faktorji: ozaveščanje, izobraevalne dejavnosti, promocija in podpora za energetske vire; zaveze za učinkovitejšo energetsko politiko in izrabo virov energije; naravni potenciali obnovljivih virov energije. To so dejavniki, ki bi jim veljalo nameniti večjo pozornost pri načrtovanju razvoja slovenskega elektrogospodarstva v sklopu podnebno-energetske politike Evropske unije do leta 2020. Ključne besede: trajnstni razvoj, energetika, viri energije, obnovljivi viri energiije, promocija, ozaveščanje Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3310; Prenosov: 59 Povezava na celotno besedilo |