1. |
2. Tržni segment ljudi s posebnimi potrebami : diplomska nalogaIgor Burja, 2007, diplomsko delo Ključne besede: invalidski turizem, invalidi, gibalno ovirani, tržni segmenti, tržne niše, trženje, tržno pozicioniranje, turistični proizvod, ponudba, infrastruktura, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.05.2021; Ogledov: 1122; Prenosov: 35 Celotno besedilo (1,98 MB) |
3. Možnosti in ovire trženja prenosnih terminalov za daljinsko naročanje - primer podjetja Optima sistemi d.o.o. : diplomska nalogaBarbara Fošt, 2007, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, restavracije, marketing, trženje, tržni segmenti, informacijski sistemi, organizacija, učinkovitost poslovanja, registrske blagajne, prenosni terminali, brezžično naročanje, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1270; Prenosov: 29 Celotno besedilo (841,83 KB) |
4. Organizacija in operativno poslovanje hotela Palace : diplomska nalogaVesna Pribac Kaligarič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, hoteli, turistične storitve, hotelirstvo, kvaliteta, standardi, kontrola kakovosti, kadri, kadrovski management, analize, tržni segmenti, ankete, organizacija dela, informacijska tehnologija, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1768; Prenosov: 55 Celotno besedilo (786,86 KB) |
5. |
6. Sladkor po vstopu v Evropsko unijoRoman Dolenšek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: sladkor, sladkorna pesa, tržni red, kvote, uvoz, tovarna sladkorja, zakonodaja, živilska industrija, Slovenija, Evropska unija, EU, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3624; Prenosov: 101 Celotno besedilo (759,83 KB) |
7. |
8. Uvedba nove blagovne znamke na slovenski trgBojan Škufca, 2010, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, pozicioniranje, tržni deleži, konkurenca, cene, odjemalci, izdelki, trženjski splet, baterijska svetilka Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4118; Prenosov: 170 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. Pospeševanje prodaje blagovne znamke čokoladnih tablicMatjaž Vodopivec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, oglaševanje, marketing, izdelki, potrošniki, konkurenca, blagovne znamke, trg, tržni delež, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3737; Prenosov: 147 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
10. |