Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij : študija primera
Avtorji:Štor, Greta (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Stor_Greta_20180719.pdf (431,43 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, trženjske komunikacijske strategije, turistična atrakcija, turistična destinacija, naravne in kulturne znamenitosti, turisti
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[G. Štor]
Št. strani:VII, 45 str.
Izvor:Koper
UDK:339.138:338.48(043.2)
COBISS_ID:1540445892 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:180
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing communication strategies, tourist attraction, tourist destination, natural and cultural sights, tourists

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici