Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane : diplomska naloga
Avtorji:ID Cvikl, Jerneja (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Cvikl_Jerneja_20180928.pdf (1,24 MB)
MD5: 3F10314D270BF6E0492C2FC0370B21A3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinško komuniciranje, nakupne odločitve, potrošniki, dietna prehrana
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[J. Cvikl]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VIII, 41 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11228 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.6(043.2)
COBISS.SI-ID:1540685764 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:2027
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing communication, purchasing decisions, consumers, diet nutrition


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici