Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke : zaključna projektna naloga
Avtorji:Rihtaršič, Gregor (Avtor)
Hojnik, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Rihtarsic_Gregor_20181119.pdf (1,39 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[G. Rihtaršič]
Št. strani:VIII, 48 str.
Izvor:Koper
UDK:005:346.544.4(043.2)
COBISS_ID:1540847556 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:130
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:lean startup methodology, startup, branding, brand, growth, recognition, loyalty, internal stakeholders, customer experience, success

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici