Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza strategije marketinškega komuniciranja v podjetju X v kovinski industriji : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Fekonja, Tjaša (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Fekonja_Tjasa_20190215.pdf (792,08 KB)
MD5: 1B7E96062FDADA4A3342AA727DDDFB28
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinško komuniciranje, oglaševanje, marketinški splet, kovinarska industrija, CNC Špica
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Fekonja]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VIII, 37 str., [1] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11296 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:621.7(043.2)
COBISS.SI-ID:1541094596 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:1870
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing communication, advertising, web marketing, metal industry, Špica CNC


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici