Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju : magistrska naloga
Avtorji:ID Fatorič, Neli (Avtor)
ID Ruzzier, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Fatoric_Neli_20190131.pdf (2,12 MB)
MD5: E2571FD378180F6C829378351C2497A8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji pogled na blagovno znamko
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[N. Fatorič]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:X, 99 str., [6] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11388 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.347.772(043.2)
COBISS.SI-ID:1541035204 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:2438
Število prenosov:282
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, brand development, startup, lean approach, lean branding, minimum viable brand, SBFunnel, internal and external perspectives of a brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici