Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The importance of brand liking and brand trust in consumer decision making
Avtorji:ID Haefner, James E. (Avtor)
ID Deli-Gray, Zsuzsa (Avtor)
ID Rosenbloom, Al (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/9_225-247.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovne znamke, zaupanje, naklonjenost, marketing, Madžardska, Bolgarija
Leto izida:2011
Št. strani:str. 249-273
Številčenje:Vol. 9, no. 3
PID:20.500.12556/RUP-1356 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1581-6311
UDK:339.138:658.626
COBISS.SI-ID:4090327 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2606
Število prenosov:74
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:brand trust, brand liking, Hungary, Bulgaria, global marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici