Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pristop CLIL in različne taksonomske stopnje pri pouku angleščine na razredni stopnji : magistrsko delo
Avtorji:ID Ivanež, Teja (Avtor)
ID Bratož, Silva (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Ivanez_Teja_2019.pdf (1,97 MB)
MD5: 4665F57EE50ED6E8D701F374062A12F7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:Bloomova taksonomija, poučevanje tujega jezika, CLIL, taksonomske stopnje, zaznave učencev
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Ivanež]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:[7] f., 77 str.
PID:20.500.12556/RUP-13819 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.111-053.5(043.2)
COBISS.SI-ID:1541697732 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.07.2020
Število ogledov:1691
Število prenosov:111
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bloom's taxonomy, foreign language teaching, CLIL, taxonomy levels, learner's perceptions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici