Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Kako skozi igro opazujemo spoznavni razvoj predšolskega otroka : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Bonča, Tadeja
(Avtor)
ID
Hozjan, Dejan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Bonca_Tadeja_i2020.pdf
(676,72 KB)
MD5: 869016066920CD96668CDF34917774E9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
igra
,
simbolna igra
,
razvoj
,
spoznavni razvoj
,
otroci
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Bonča]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[7] f., 46 str.
PID:
20.500.12556/RUP-14069
UDK:
159.923(043.2)
COBISS.SI-ID:
27860227
Datum objave v RUP:
25.09.2020
Število ogledov:
2457
Število prenosov:
181
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
play
,
symbolic play
,
development
,
cognitive development
,
child
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj