Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Stališča do izbranih strategij v oglasih za električna vozila na primeru poznanih blagovnih znamk : magistrska naloga
Avtorji:ID Softić, Sabina (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Softic_Sabina_20200121.pdf (930,92 KB)
MD5: 742FD27BCD8781E11161958C09D1DE7A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:okoljsko oglaševanje, električna vozila, strategije prepričevanja, stališča do oglasa, stališča do blagovne znamke, nakupna namera
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[S. Softić]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:X, 57 str., [6] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14367 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:1541895876 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.11.2020
Število ogledov:964
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:environmental advertising, electric vehicles, persuasive strategies, attitudes toward the advertisement, attitudes toward the brand, purchase intentions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici