Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv spletnih ocen potrošnikov na komunikacijsko strategijo v hotelirstvu : magistrska naloga
Avtorji:ID Prezelj, Katja (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Prezelj_Katja_20200204.pdf (1,04 MB)
MD5: A0E36C74211972B607B2278A89A6E4CC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, spletno oglaševanje od ust do ust, spletne ocene, hotelirstvo, spletni rezervacijski portali, potrošniki
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[K. Prezelj]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VIII, 105 str., [1] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14369 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.448.2:640.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1541937092 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.11.2020
Število ogledov:1325
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, electronic word of mouth, online reviews, hotel management, online reservation websites, consumers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici