Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv izkustvenega učenja na znanje in razumevanje izbrane naravoslovne vsebine ločevanje zmesi : magistrsko delo
Avtorji:ID Šmerc, Tina (Avtor)
ID Plazar, Janja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Smerc_Tina_i2020.pdf (2,67 MB)
MD5: D2AE8939E987228AD80CD99DDB653D92
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:naravoslovje in tehnika, 4. razred, drugo triletje, ločevanje zmesi, izkušnja, izkustveni pouk
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Šmerc Višnjevec]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:[9] f., 87 str.
PID:20.500.12556/RUP-14740 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:5:62:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:42693379 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:21.12.2020
Število ogledov:1313
Število prenosov:100
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science and technics, fourth grade, second triennium, mixture separation, experiential lessons, teaching aid


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici