Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The impact of the quality management system ISO 9000 on customer satisfaction of Slovenian companies
Avtorji:ID Piskar, Franka (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/5_045-061.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:ISO 9000, quality management systems, customer satisfaction, customer relationship management, standards
Leto izida:2007
Št. strani:str. [45]-61
Številčenje:Vol. 5, No. 1
PID:20.500.12556/RUP-1481 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1581-6311
UDK:005.336.3:006
COBISS.SI-ID:2059223 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3540
Število prenosov:87
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici