Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv dišave na pospeševanje prodaje : magistrska naloga
Avtorji:ID Kačinari, Mojca (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kacinari_Mojca_20160823.pdf (1,30 MB)
MD5: 7C95640F41AEA04BBC253214DB3D27CC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:senzorično trženje, voh, dišave, pospeševanje prodaje, zadovoljstvo, pričakovanja, odločitve, ponovni nakupi
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Kačinari]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:X, 97 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16406 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:665.57(043.2)
COBISS.SI-ID:1538671300 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:996
Število prenosov:93
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sensory marketing, smell, fragrances, sales promotion, satisfaction, expectations, decision making, repurchase


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici