Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Model uspešnosti aktivnosti neposrednega trženja v izbranem storitvenem podjetju : magistrska naloga
Avtorji:ID Tabaj, Tjaša (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Tabaj_Pusnar_Tjasa_20160921.pdf (1,06 MB)
MD5: EC2D05042E15271EEB2E07BCF0FC3097
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:neposredno trženje, podatkovno trženje, trženje storitev, logit regresija, igralništvo
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Tabaj Pušnar]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XI, 95 str.
PID:20.500.12556/RUP-16428 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.62(043.2)
COBISS.SI-ID:1538686404 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1759
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:direct marketing, data-based marketing, service marketing, logit regression, gaming


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici