Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinga za uvedbo novega izdelka v segmentu medicinskih pripomočkov : magistrska naloga
Avtorji:ID Kovač, Katarina (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kovac_Katarina_20161116.pdf (1,61 MB)
MD5: CE2AE2636B7E614E392F6631CC39D816
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, strategija, nov izdelek, medicinski pripomoček, blagovna znamka, Gloup
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[K. Kovač]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XI, 117 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16437 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:615.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1538846660 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1687
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, strategy, new product, medical device, brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici