Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba učinka sidranja pri oblikovanju prodajnih cen : diplomska naloga
Avtorji:ID Mikolj, Martin (Avtor)
ID Arzenšek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Mikolj_Martin_20170925.pdf (733,74 KB)
MD5: E67D5A07BEC044FE1BEDE4BEA20A22E7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:vedenjska ekonomija, pristranskost, hevristike, učinek sidranja, določanje cen
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Mikolj]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:X, 43 str., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16603 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.12:338.5(043.2)
COBISS.SI-ID:1539733188 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1486
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:behavioral economics, biases, heuristics, anchoring effects, price setting


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici