Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Reševanje pritožb kupcev širokopotrošnih izdelkov : študija primera
Avtorji:ID Tišler, Anja (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Tisler_Anja_i2019.pdf (1,08 MB)
MD5: F899072463DF48872C00148E63738250
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:pritožbe, reklamacije, podjetja, potrošniki, zadovoljstvo, zvestoba, načini reševanja pritožb
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Tišler]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VII, 47 str., [12] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16630 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.484.5(043.2)
COBISS.SI-ID:1541852612 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:919
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:complaints, companies, contentment, loyalty, satisfaction, ways of solving complaints


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici