Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok z ADHD : diplomska naloga
Avtorji:ID Kepe, Tadeja (Avtor)
ID Drljić, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Kepe_Tadeja_i2021.pdf (737,73 KB)
MD5: 014722D9B541B2A5820FC13A77A0AD5C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:zgodnja obravnava, ADHD, predšolski otroci, intervencija, vzgojitelji predšolskih otrok
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Kepe]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:[8] f., 53 str.
PID:20.500.12556/RUP-16641 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:65050115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.06.2021
Število ogledov:1496
Število prenosov:136
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:early treatment, ADHD, preschool children, intervention, preschool children's teachers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici