Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostov : magistrska naloga
Avtorji:ID Švab, Lana (Avtor)
ID Ruzzier, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Svab_Lana_i2021.pdf (983,95 KB)
MD5: 4F718036E38DE824DE8BFCA9A85A50FB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[L. Švab]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:IV, 58 str., [6] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16953 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:79067139 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:04.10.2021
Število ogledov:1464
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, customer based brand equity, brand recognition, image, perceived quality, brand loyalty, tourism brands


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici