Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Integration of quality, continuous improvement, and innovation in tourism : the QCII model
Avtorji:ID Križaj, Dejan (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Krizaj_Dejan_i2020.pdf (188,57 KB)
MD5: EBBA0C9D408F60FFEA43DD87EF538178
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Ključne besede:quality, continuous improvement, innovation, smart tourism
Leto izida:2020
Št. strani:str. 97-110, 120
Številčenje:Year 13, no. 1
PID:20.500.12556/RUP-17408 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.484:502.131.1
ISSN pri članku:1855-3303
DOI:10.26494/2335-4194.13.97-110 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:26357507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:01.12.2021
Število ogledov:947
Število prenosov:22
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Academica turistica. tourism & innovation journal
Založnik:Turistica, Turistica, University of Primorska Press
ISSN:1855-3303
COBISS.SI-ID:237856768 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Opis:Članek se osredotoča na iskanje presekov med upravljanjem kakovosti, sistemi stalnih izboljšav in inovativnostjo v turizmu. vsebuje uvodne teoretične vpoglede v vsa tri področja in (v analitičnem delu) obravnava strokovno in znanstveno literaturo z namenom iskanja teoretičnih izhodišč ter nadaljnjih razvojnih smernic, pridobljenih s pomočjo analize primerov dobrih praks in relevantnih trendov. Ugotovitve so povzete v predlagani metodi QCII za izboljševanje in inoviranje kakovostne turistične ponudbe. Poseben poudarek je namenjen vključevanju konceptov trajnosti in pametnega turizma: tako z vidika novih tehnologij in njihove uravnotežene uporabe kot z vidika pazljivega usklajevanja interesov ter povezav med turističnimi podjetji in njihovim okoljem.
Ključne besede:kakovost, stalne izboljšave, inovativnost, pametni turizem


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici