Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Komunikacija s težavnimi strankami v klicnem centru : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Milanović, Saša (Avtor)
ID Sedmak, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Milanovic_Sasa_i2022.pdf (457,32 KB)
MD5: 90F6D289E6FC3E6CCF520B3EC375B67B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:komunikacija, težavne stranke, klicni centri, tehnike komuniciranja
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[S. Milanović]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:IX, 31 str., [5] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-18039 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:654.02:658.64(043.2)
COBISS.SI-ID:111246083 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.06.2022
Število ogledov:1636
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:communication, difficult customers, call centre, communication techniques


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici