Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv znanja in izkušenj vzgojiteljev in učiteljev o motnji ADHD na prilagajanje vzgojno izobraževalnega procesa : diplomsko delo
Avtorji:ID Godejša, Isabella (Avtor)
ID Hozjan, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Godejsa_Isabella_i2022.pdf (1,12 MB)
MD5: B605C987AD21A95BBAD94AEFB59DCD77
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:motnje pozornosti in hiperaktivnosti, otroci, prilagoditve, aktivnosti, vzgojitelji, učitelji
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[I. Godejša]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:[9] f., 65 str.
PID:20.500.12556/RUP-18713 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.89-008.47-053.5(043)
COBISS.SI-ID:120206595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.09.2022
Število ogledov:765
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:attention deficit hyperactivity disorder, children, lesson adapting, activities, preschool children's teachers, school teachers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici