Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Measuring the impacts of organizational responses
Avtorji:ID Ekiz, Erdogan Haktan (Avtor)
ID Arasli, Huseyin (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/5_271-287.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:customer complaints, organizational responses, satisfaction, repurchase intension, word of mouth commmunication, northern Cyyprus, hotel industry
Leto izida:2007
Št. strani:str. 271-287
Številčenje:Vol. 5, no. 3
PID:20.500.12556/RUP-2049 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1581-6311
UDK:338.488.2:640.4(564.3)
COBISS.SI-ID:2279639 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4120
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
EKIZ, Erdogan Haktan in ARASLI, Huseyin, 2007, Measuring the impacts of organizational responses. [na spletu]. 2007. Vol. 5, no. 3, p. 271–287. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/5_271-287.pdf
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici