Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spodbudno učno okolje za nadarjene učence v osnovni šoli : doktorska disertacija
Avtorji:
ID
Željeznov Seničar, Maruška
(Avtor)
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DR_Zeljeznov_Senicar_Maruska_2024.pdf
(2,63 MB)
MD5: 26AA6BA4C929F4C7A3E9E3FC9591CAB5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorsko delo/naloga
Tipologija:
2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
spodbudno učno okolje
,
nadarjeni učenci
,
e-orodje
,
dejavniki
,
evalvacija
,
razvojni model
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
M. Željeznov Seničar
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
[12] f., 324 str.
PID:
20.500.12556/RUP-20752
UDK:
159.924-057.874(043.3)
COBISS.SI-ID:
211181571
Datum objave v RUP:
13.10.2024
Število ogledov:
177
Število prenosov:
18
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Stimulating learning environment for gifted students in primary schools
Ključne besede:
stimulating learning environment
,
gifted students
,
e-tool
,
factors
,
assessment
,
developmental model
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj