Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Service encounter related process quality, patient satisfaction, and behavioral intention
Avtorji:ID Nandkumar, Mekoth (Avtor)
ID Babu, George P. (Avtor)
ID Dalvi, Vidya (Avtor)
ID Rajanala, Nirmala (Avtor)
ID Nizomadinov, Khuseyn (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm.upr.si/zalozba/ISSN/1854-4231/6_333-350.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:zdravstvo, storitve, kakovost, pacienti, zadovoljstvo, Indija
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 333-350
Številčenje:Leto 6, št. 4
PID:20.500.12556/RUP-2695 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1854-4231
UDK:338.46:005.336.3(540)
COBISS.SI-ID:4194519 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2962
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:service encounter, process quality, patient satisfaction, behavioral intentions, India


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici