Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Verjetnost in geometrija
Avtorji:ID Fošner, Ajda (Avtor)
ID Fošner, Maja (Avtor)
Datoteke:URL http://www.sirikt.si/fileadmin/sirikt/predstavitve/2008/sirikt-2008-zbornik.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:Verjetnostni račun je eno izmed tradicionalnih področij uporabne matematike. Kako pa z verjetnostjo seznaniti dijake v srednji šoli? Začnemo lahko s predstavitvijo osnovnih pojmov in nadaljujemo s klasično definicijo. Lahko pa uberemo drugo pot - verjetnost predstavimo preko primerov iz vsakdanjega življenja, jo povežemo z geometrijo in se pri tem naučimo še uporabe matematičnega programa, kot je na primer Derive, Graph, SWP. S takim načinom podajanja snovi postane ta veja uporabne matematike še bolj zanimiva, dinamična in predvsem bolj atraktivna tako za dijake kot tudi učitelje. Dijake tovrstni način pridobivanja podatkov še bolj motivira pri delu in usvajanju novega znanja, učenje pa postane še zanimivejše.
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, matematika, geometrija
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 385-390
PID:20.500.12556/RUP-2927 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:514:519.2
COBISS.SI-ID:15994888 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4015
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The probability calculus is one of the traditional areas of applicable mathematics. But how should pupils be familiarized with it? One may start by presenting basic notions and continue with a classic definition. Or one may take a different path or present probability calculus based on everyday-life examples, link it to geometry and learn how to use mathematical programmes such as Derive, Graph, SWP and others. This way of teaching is more interesting, dynamic, and attracts teachers and pupils more. This approach improves their motivation. Hence the work is more successful.
Ključne besede:education, mathematics, probability


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici