Naslov: | Mnenje učiteljev o vodenju šole in ravnateljev odnos do inovativnosti |
---|
Avtorji: | ID Moretti, Melita (Avtor) ID Moretti, Adi (Avtor) ID Postružnik, Natalie C. (Avtor) ID Škofic, Primož (Avtor) |
Datoteke: | http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/7_331-349.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FM - Fakulteta za management
|
---|
Opis: | S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij. |
---|
Ključne besede: | šole, vodenje, inovacije, učitelji, ravnatelji, splošne gimnazije |
---|
Leto izida: | 2012 |
---|
Št. strani: | str. 331-349 |
---|
Številčenje: | Letn. 7, št. 4 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-2958 |
---|
ISSN: | 1854-4231 |
---|
UDK: | 378.6:005.9 |
---|
COBISS.SI-ID: | 4637655 |
---|
Datum objave v RUP: | 15.10.2013 |
---|
Število ogledov: | 4516 |
---|
Število prenosov: | 92 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |