Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Zadovoljstvo strank z reševanjem škod kot dejavnik uspeha pri trženju zavarovanj
Avtorji:ID Ojsteršek, Vojka (Avtor)
ID Gorenak, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ojstersek_Vojka_20081013.pdf
 
.pdf Ojstersek_Vojka_20081013.pdf (1,45 MB)
MD5: BBAE2FD980348B730A355B401E020035
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:zavarovalništvo, zavarovalniška storitev, varnost, kakovost storitve, zvestoba, zaupanje, zadovoljstvo zavarovancev
Kraj izida:Koper
Založnik:[V. Ojstršek]
Leto izida:2008
Št. strani:XI, 107 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368.025.7-057.187(043.3)
COBISS.SI-ID:2861271 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3109
Število prenosov:109
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici