Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The implications of performance management for teacher professionalism
Avtorji:ID Burton, Diana (Avtor)
ID Bartlett, Stephen (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6268-83-x/009-022.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Opis:In the UK over the past twenty years, notions of teacher professionalism have shifted in response to a series of changes to teachers' work processes wroughtby successive governments. Increasing emphasis on accountability, curriculum prescription and performance indicators has diminished teacher autonomy and eroded personal responsibility for professional development. It is argued in the paper that the current Performance management agenda legitimates this erosion through the rhetoric of raising standards.
Ključne besede:poučevanje, profesionalizacija
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 9-22
PID:20.500.12556/RUP-3420 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.12
COBISS.SI-ID:557271 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3022
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici