Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
The implications of performance management for teacher professionalism
Avtorji:
ID
Burton, Diana
(Avtor)
ID
Bartlett, Stephen
(Avtor)
Datoteke:
http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6268-83-x/009-022.pdf
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:
FM - Fakulteta za management
Opis:
In the UK over the past twenty years, notions of teacher professionalism have shifted in response to a series of changes to teachers' work processes wroughtby successive governments. Increasing emphasis on accountability, curriculum prescription and performance indicators has diminished teacher autonomy and eroded personal responsibility for professional development. It is argued in the paper that the current Performance management agenda legitimates this erosion through the rhetoric of raising standards.
Ključne besede:
poučevanje
,
profesionalizacija
Leto izida:
2002
Št. strani:
Str. 9-22
PID:
20.500.12556/RUP-3420
UDK:
371.12
COBISS.SI-ID:
557271
Datum objave v RUP:
15.10.2013
Število ogledov:
3027
Število prenosov:
62
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj