Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:International marketing research
Avtorji:Craig, C. Samuel (Avtor)
Douglas, Susan P. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.wiley.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Opis:International marketing research
Ključne besede:mednarodno trženje, globalizacija, marketing, trženje, strategija trženja, tržne raziskave, design, poslovno okolje, podatki, baze podatkov, podatkovne strukture, vzorčenje, spremenljivke, hierarhija, merila, razlike, informacijski viri, tehnika, informacijski sistemi
Leto izida:2000
Založnik:#J. #Wiley
Št. strani:XXII, 425 str.
UDK:339.54(075.8):658.8.012.12
COBISS_ID:126679 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1080
Število prenosov:48
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici