Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Advertising in tourism and leisure
Avtorji:ID Morgan, Nigel (Avtor)
ID Pritchard, Annette (Avtor)
Datoteke:URL http://www.bh.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Opis:Advertising in tourism and leisure
Ključne besede:turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo
Založnik:Butterworth-Heinemann
Leto izida:2000
Št. strani:XII, 346 str., [12] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-5478 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48(075.8):659.1
COBISS.SI-ID:182750 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:4112
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici