Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Aktivno učenje - višja raven znanja?
Avtorji:
ID
Kranjc, Tomaž
(Avtor)
Datoteke:
http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V zadnjih dveh desetletjih je v večini držav privlačnost naravoslovnih ved, tudi fizike, upadala in hkrati z njo tudi vpis na naravoslovne smeri univerzitetnega študija. Na vsej vertikali učnega procesa so bili predlagani različni pristopi, da bi zaustavili tak trend. Zdi se, da so nekateri uspešni. V pričujočem prispevku bi radi predstavili t. i. ponovno aktualizacijo aktivnega (ali raziskovalnega) poučevanja in učenja, pri katerem učenci (dijaki, študenti) za pridobivanje znanja uporabljajo način, ki posnema znanstveno- -raziskovalni pristop. Pri fiziki (in drugih naravoslovnih področjih) je tako poučevanje pogosto povezano z eksperimentalnim in laboratorijskim delom. Tako nastane okolje za raziskovalno učenje naravoslovja (ISLE, investigative science learning environment), ki je močan motivacijski faktor in v katerem študenti zaradi večje samoudeležbe in angažiranja pri pridobivanju novih spoznanj bolje obvladajo učne vsebine (korpus znanja) in dosežejo boljše razumevanje osnovnih pojmov. Hkrati razvijajo znanstvene navade razmišljanja, ki jim pomagajo, da se uspešneje soočajo z novimi situacijami in problemi. V prispevku bomo prikazali nekaj primerov prakse aktivnega učenja s področja fizike, ki zadevajo tako eksperimentalno podprto kakor tudi teoretično raziskovalno učenje. Predstavili bomo tudi pomen prakse aktivnega poučevanja v študijskem procesu za študente bodoče učitelje naravoslovja.
Ključne besede:
aktivno učenje
,
naravoslovje
,
fizika
,
eksperimenti
,
teorija
,
učenje/poučevanje
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 387-402, 633-634
PID:
20.500.12556/RUP-6708
UDK:
37.011.3:5
COBISS.SI-ID:
1537775300
Datum objave v RUP:
14.10.2015
Število ogledov:
7129
Število prenosov:
197
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRANJC, Tomaž, 2015, Aktivno učenje - višja raven znanja? V : [na spletu]. p. 387–402, 633–634. P. 387–402, 633–634. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
"Active learning" - a higher level of knowledge?
Opis:
In the last two decades the popularity of science, including physics, has been decreasing in most countries and, consequently, so has been the number of college science majors. At all levels of the learning process different approaches have been proposed in order to stop this trend. It seems that some have been successful. Here we would like to present the reintroduction of the so called "active" (or "inquiry based") teaching and learning where students gain knowledge by using a research-like approach. In physics (and other fields of science) this is often tied to experimental and lab work which creates an "investigative science learning environment", giving a strong motivational factor that enables students to get a better mastery of the body of knowledge and a deeper understanding of basic concepts. At the same time students develop a scientific way of thinking which helps them to successfully deal with new situations and problems. In this presentation we will discuss a few examples of active learning in the area of physics which concern both the experimentally based and the "theoretical" investigative learning. We will also demonstrate the value of the active learning practice in the classroom for the students/future teachers of sciences.
Ključne besede:
active learning
,
sciences
,
physics
,
experiments
,
theory
,
learning/teaching
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj