Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strateški vidiki internacionalizacije trgovskih družb v centralni in vzhodni Evropi : magistrska naloga
Avtorji:Čižman, Aljoša (Avtor)
Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Cizman_Aljosa_20150421.pdf
 
.pdf Cizman_Aljosa_20150421.pdf (902,53 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:internacionalizacija, modeli, srednja in vzhodna Evropa, trgovina na drobno, maloprodajna mreža, blagovne znamke
Leto izida:2014
Založnik:[A. Čižman]
Št. strani:VIII, 80 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.5:005(043.2)
COBISS_ID:1537376196 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1112
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici