Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah : magistrska naloga
Avtorji:ID Vasle, Tanja (Avtor)
ID Rižnar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Vasle_Tanja_20150903.pdf
 
.pdf Vasle_Tanja_20150903.pdf (3,27 MB)
MD5: D8416EDBFD76465CE9327882A92B2699
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanje
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Vasle]
Leto izida:2015
Št. strani:XI, 83 str.
PID:20.500.12556/RUP-6949 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:159.9(043.2)
COBISS.SI-ID:1537735876 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2015
Število ogledov:3097
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici